خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر خبرداد:

ربودن کودک 11 ساله از مقابل مدرسه در برازجان

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۶۱۶

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی و همکاری مردمی کودک 11 ساله‌ای که صبح امروز از جلو مدرسه‌ای در شهر" برازجان" ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز 3 نفر سرنشین یک دستگاه خودرو در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند کودک 11 ساله‌ای به هویت "ب" را جلو در مدرسه‌ای در خیابان" فرهنگیان" برازجان به زور سوار ماشین کرده و متواری می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: پس از تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و حضور سریع و به موقع گشت‌های پلیس و انجام تحقیقات میدانی، مسیر‌های احتمالی فرار و مخفیگاه کودک ربایان شناسایی شد.
 
به گفته سردار واعظی با همکاری مردمی مخفیگاه کودک ربایان در یکی از روستا‌های اطراف برازجان شناسایی و نیرو‌های پلیس اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: با نزدیک شدن پلیس به محل نگهداری کودک، ربایندگان با رها کردن کودک متواری و کودک در حالیکه دست و پایش بسته شده بود آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هویت ربایندگان کاملا شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد خاطر نشان کرد: برابر بررسی‌های اولیه علت این حادثه اختلاف مالی ربایندگان با پدر کودک بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز