خبرگزاری کار ایران

کریم حاجی‌زاده:

توسعه گردشگری سلامت اردبیل با توجه به بازار داخلی مورد تاکید است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۲۳۸

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری سلامت این استان با توجه به بازار داخلی مورد تاکید است.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی‌زاده در تشریح مهمترین قابلیت‌های گردشگری سلامت اردبیل تصریح کرد: در مقوله گردشگری سلامت ضروری است به بازارهای داخلی توجه داشته باشیم.

وی با تاکید به ضرورت اصلاح برنامه ها و رویه ها و خروج از تمرکز صرف به بازار برخی کشورهای همسایه،  افزود: با توجه به شرایط کشورهای همسایه و روابط فی‌مابین، بازارهای داخلی پتانسیل قابل توجهی برای استان محسوب می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: آب‌های گرم معدنی، آب و هوای مطلوب و تغذیه سالم ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌تواند در برنامه‌های توسعه گردشگری سلامت مورد توجه قرار گیرد.

حاجی‌زاده ادامه داد: از جمله اینکه این قابلیت‌ها می‌تواند در ارائه خدمات توانبخشی و پس از بیمارستان مورد توجه قرار گرفته و گردشگری سلامت اردبیل در این مسیر توسعه یابد.

وی به ضرورت ایجاد دهکده‌های سلامت در این استان تاکید و اضافه کرد: در عین حال تقویت زیرساخت‌های گردشگری سلامت، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و توجه به نیاز روز گردشگران مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز