خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کرمان:

لزوم تشویق مردم به مقاوم‌سازی/ آرامش به کوهبنان بازگشته است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از حضور جمعیت هلال احمر استان، دستگاه های امنیتی و جانشین ستاد مدیریت بحران استان در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله در منطقه تقدیر کرد و گفت: آرامش به کوهبنان بازگشته است.

به گزارش ایلنا از کرمان، حمید ذکاء اسدی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهبنان که ساعتی پیش در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان این که آرامش روانی مردم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: آرامش امنیتی در مناطق زلزله زده کوهبنان برقرار است.

وی با تاکید بر تشویق مردم برای مقاوم‌سازی، اظهار داشت: مقاوم سازی تنها راه پیشگیری در مقابل زلزله است.

 سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و جانشین ستاد مدیریت بحران استان نیز در این جلسه با اشاره به این که 9 تیم در 9 منطقه مشغول ارزیابی هستند، افزود: 850 چادر در مناطق زلزله زده کوهبنان در حال توزیع است.

وی با بیان این که آرامش کامل به منطقه بازگشته است، اظهار داشت: امروز آواربرداری در روستاها آغاز شد و این عملیات از فردا در شهر کوهبنان شروع می شود.

آیت اللهی موسوی با اشاره به این که آواربرداری در روستاها برعهده بنیاد مسکن و در شهر برعهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: 60 درصد از معابر شهری باز شده است.

دکتر امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که مردم انقلابی کوهبنان همواره عهد خودشان را با نظام مقدس استوار کرده اند، گفت: حالا نوبت ماست که در کنار مردم مخلصانه کار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز