خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان خبر داد:

مناطق هجدک و کوهبنان در اولویت توزیع کانکس

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۸۷

استاندار کرمان گفت: مناطق هجدک و کوهبنان در اولویت توزیع کانکس برای اسکان آسیب دیدگان از زلزله قرار دارند.

به گزارش ایلنا از کرمان، علیرضا رزم حسینی در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان گفت: از مجموع 400 منزل مسکونی در روستای جور به عنوان کانون اصلی زلزله 300 مورد به طور کامل آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: تاکنون 300 چادر در مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان برپا شده و بلافاصله پس از وقوع این حادثه ستاد مدیریت بحران تشکیل و از امروز آواربرداری و امدادرسانی آغاز شده است.

رزم حسینی گفت: ستاد بحران استان کرمان تنها راه برای اسکان موقت آسیب دیدگان زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه را در ساخت کانکس دیده و بر این اساس ساخت چهار هزار کانکس آغاز شده که 60 مورد تاکنون آماده شده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: منازل هزار و 500 خانوار در شهرستان کوهبنان آسیب جدی دیده است.

وی گفت: اعتبارات ساخت کانکس مورد نیاز برای زمان بحران از سوی دکتر نوبخت پرداخت شده است.

رزم حسینی با اشاره به وقوع زلزله 5.2 ریشتری شبانگاه جمعه 30 آذرماه سال جاری در کوهبنان گفت: به 1500 واحد مسکونی این شهرستان به دلیل وقوع زلزله آسیب جدی وارد شده است.

استاندار کرمان اظهار داشت: در تماس با معاون اول رئیس جمهوری هماهنگی های لازم برای امدادرسانی و اسکان زلزله زدگان منطقه کوهبنان آغاز شده و بزودی اعتبارات مورد نیاز تامین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز