خبرگزاری کار ایران

الناز امین خبر داد:

برگزاری جشن شب یلدا ویژه پدربزرگ‌های زنجانی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۹۹

مدیر مرکز نگهداری سالمندان زنجان از برگزاری جشن شب یلدا ویژه پدربزرگ‌های زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، الناز امین با بیان اینکه موسسه خیریه "هفت‌باغ مهربانی" برنامه‌های مختلفی را برای سالمندان برگزار می‌کند، گفت: پر کردن مفید اوقات فراغت سالمندان یکی از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نقاشی و سفالگری برای سالمندان مرکز هفت‌باغ مهربانی زنجان، تصریح کرد: دوره آموزش نقاشی به سالمندان زنجانی توسط شهرزاد اصولی از نقاشان به‌نام کشور برگزار و در نمایشگاهی در دانشگاه علوم‌پایه تحصیلات تکمیلی زنجان طی چند روز به معرض نمایش گذاشته شد.

مدیر مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی(سالمندان زنجان) در ادامه از برگزاری جشن‌های مناسبتی در این مرکز و برگزاری جشن ویژه شب یلدا برای پدربزرگ‌های این مرکز خبر داد و گفت: این جشن با عنوان "جشن یلدای مهربانی کنار پدر بزرگ‌های هفت باغ مهربانی" با هدف توسعه فرهنگ تکریم سالمندان و حفط آداب و سنن قدیمی استان زنجان و با حضور مردم برگزار خواهد شد.

امین با بیان اینکه جشن شب یلدای ویژه پدربزرگ‌های زنجانی، روز پنج‌شنبه 30 آذرماه از ساعت 15 تا 18 عصر در مرکز نگهداری سالمندان واقع در کیلومتر 5 جاده آمادگاه، برگزار می‌شود، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست زنجانی همیشه در مراسم‌ مناسبتی از جمله جشن تولد پدربزرگ‌ها و... این مرکز حضور سبز و پررنگی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای جشن شب یلدای پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: اجرای جشن‌های آئینی، حافظ‌خوانی و شاهنامه‌خوانی توسط پدربزرگ‌ها، اجرای موسیقی زنده محلی و موسیقی شاد، نقاله خوانی و اجرای سنن دیرینه زنجانی‌ها در شب یلدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشن است.

مدیر مرکز نگهداری هفت باغ مهربانی(سالمندان زنجان) با تاکید بر اینکه مردم خیر زنجان همیشه یار و حامی این مرکز بوده و در مراسم‌های مختلف بسیار پررنگ حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و هشمهریان زنجانی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مرکز تحویل دهند.

امین با بیان اینکه خیران می‌توانند برای اهدای کمک و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09120421226 تماس حاصل کنند، اظهار کرد: خیران همچنین می‌توانند به آیدی تلگرامی @Haftbaghmehrabani پیام داده و برای کسب اطلاعات لازم ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز