خبرگزاری کار ایران

سجاد خدایی مطرح کرد:

ضرورت چابک‌سازی سرمایه‌گذاری طرح‌های شهری/ اصلاح پروژه سبزه‌میدان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۱۱

سخنگوی شورای‌شهر زنجان و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر گفت: پروژه سبزه میدان به یکی از دغدغه های مردم و مسوولان تبدیل شده است و به منظور عملیاتی شدن آن این پروژه اصلاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سجاد خدایی در جمع خبرنگاران  با خبرنگاران با بیان اینکه جلسات تخصصی برای عملیاتی شدن پروژه سبزه میدان تشکیل شده، افزود: طرح این پروژه مربوط به سنوات قبل است و اعتبار کلانی برای آن نیاز است که بودجه شهرداری کفاف آن را نمی دهد.

خدایی با ابراز تاسف اینکه کمیسون ماده پنج این پروژه ابلاغ نشده، تصریح کرد: این پروژه بارها به پیمانکارانی محول شده و خاکبرداری این پروژه به صورت سلیقه‌ای بوده است.

سخنگوی شورای‌شهر زنجان ادامه داد: کارگروه تامین مالی و کارگروه فنی در ذیل این پروژه تشکیل شده که نیاز است این طرح اصلاح شود و به شهرداری تکلیف شده که موارد اصلاحی به اطلاع استاندار و کمیسیون ماده پنج ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب پیمانکار قابل اجرا نیست، افزود: اصلاح طرح باید به گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذار برای ورود به اجرای آن ترغیب شود.

به گفته خدایی اصلاح طرح در دستور کار قرار دارد و هنوز در فاز نخست تملکات آن به اتمام نرسیده؛ از این‌رو در طرح اصلاحی تلاش می‌شود تا واحدهای تجاری، تفریحی و پارکینگ محدود شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای‌شهر با بیان اینکه این پروژه بدون نگاه انتفاعی به بخش‌خصوصی واگذار می‌شود، گفت: شورای‌شهر و شهرداری نگاه انتفاعی به پروژه ندارد و دنبال ایجاد محیطی برای تعامل اجتماعی شهروندان است.

وی به ایجاد شهرک‌های نمایشی برای خودرو و مبلمان در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: روز بازار، عصر بازار، شب بازار و جمعه بازار در راستای ساماندهی فروشندگان سیار در زنجان ایجاد می‌شود.

این مقام مسوول به ساماندهی کارگران فصلی در زنجان هم اشاره کرد و افزود: به همین منظور محلی به یکی از شرکت های تعاونی از سوی شهرداری واگذار شد تا سقفی برسر کارگران ساختمانی و فصلی باشد.

سخنگوی شورای‌شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در قالب سبد طلایی مدیریت می‌شود، گفت: پروژه های سرمایه‌گذاری در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز