خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم تودیع و معارفه؛

سرپرست معاونت متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۲۸

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، در این مراسم سید مصطفوی ضمن تشکر از خدمات کارمندان این اداره کل گفت: تا به امروز در اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی 1600 بازنشسته داشتیم که طی این مدت بیش از ۱۰۰۰ نفر آنان میل به ادامه انجام وظیفه و ارائه خدمت به مردم عزیز را داشتند.

وی ادامه داد: بنده نیز طبق اصول اخلاقی به موقع اعلام بازنشستگی کردم تا اخلاقیات رعایت شود.

مدیرکل اسبق آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی ادامه داد: معلمان اخلاقیات خود را می‌باید حفظ کنند و به دور از سیاست ها و مسائل حاشیه ای و با توجه به اینکه مشمول الذمه امانت‌های سپرده شده به ما نباشیم وظایف خود را انجام دهند.

مصطفوی گفت:جامعه بازنشستگی جزو جامعه های مغفول در این قشر فرهنگیان بوده و در طول خدمت سعی شد تا فضا برای حضور آنها باز و فراهم شود.

وی در خاتمه ضمن تشکر از اصحاب رسانه در طول دوران خدمت خویش گفت: از تمامی اصحاب رسانه که یاری گر جامعه فرهنگی در انعکاس مشکلات بودند و با انتقادات و پیشنهادات خود در شناسایی مشکلات همراه نهاد آموزش و پرورش بودند سپاسگزار و قدردانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز