خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر کرج:

تلفات زلزله در کرج جبران‌ ناپذیر خواهد بود/ بافت فرسوده و نقاط آسیب‌پذیر باید بازسازی شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۴۲

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: در صورت وقوع زلزله تلفات جانی و مالی هنگفت و غیرقابل جبرانی متوجه شهر و مردم آن خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کرج، منصور وحیدی نایب رئیس شورای شهر کرج در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز خواستار همکاری بیشتر این نهاد با ادارات و ارگان‌های مدیریتی استان شد و خاطرنشان کرد: شورای شهر پنجم کرج نگاه ویژه ای به خدمات رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان دارد و در این راستا به همکاری همه تشکل های مردم نهاد و فرهیختگان دلسوز نیازمند است.

وی با تاکید بر لزوم کاهش زمان بررسی پرونده‌های ارجاع شده به نظام مهندسی گفت: استفاده از فن آوری‌های روز هوشمند و راه اندازی خدمات الکترونیک برای کاهش زمان بررسی پرونده ها کارساز خواهد بود.
 
عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار مهندسان در ساخت و سازهای شهری تصریح کرد: برای حل مشکلات پیچیده کلانشهر کرج مشارکت، هم اندیشی و همکاری همه شهروندان و سازمان‌ها ضروری است و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان یک تشکل بزرگ که در برگیرنده تعداد پرشماری از مهندسان باتجربه استان است کمک های شایان توجهی می تواند به مدیریت شهری داشته باشد.
 
نایب رییس شورای شهر کرج با اشاره به آسیب پذیری کشور در برابر زلزله خاطرنشان کرد: گستره ی وسیعی از شهر کرج را بافت‌های فرسوده شکل داده که در صورت وقوع زلزله تلفات جانی و مالی هنگفت و غیرقابل جبرانی متوجه شهر و مردم آن خواهد شد و به نظر می رسد در حال حاضر باید از امکانات، ابزارها و دانش و تجربه مهندسان استان برای بازسازی بافت های فرسوده و نقاط آسیب پذیر شهر استفاده کرد.
 
وحیدی افزود: شورای شهر مدافع و پشتیبان طرح‌هایی است که در راستای امنیت روانی شهروندان ارایه می‌شود و ایمن سازی محیط زندگی برای مردم در دستور کار شورا قرار گرفته و در همین راستا ساز و کارهای موثر برای مقابله با بلایای طبیعی و کاهش تلفات آن مورد استقبال پارلمان شهری قرار می گیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز