خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح جزئیات پرونده ضرب‌وشتم دانش‌آموز خرم‌آبادی/ رسیدگی به پرونده از سوی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۰۵

مدیرکل آموزش و پرورش‌استان لرستان گفت: رسیدگی به پرونده ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی از سوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان با جدیت پیگیری خواهد شد.

خدانظر دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این‌خبر اظهار داشت: با انتشار خبر ضرب و شتم دانش آموز دوره ابتدایی در روستای کهریز خرم آباد امروز این موضوع با قید فوریت در هیات رسیدگی به تخلفات اداری بررسی می‌شود.

دریکوند افزود: پس از پخش تصویر جراحت‌های جسمی این دانش‌آموز در فضای مجازی، از سوی هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش برای فرد خاطی پرونده تشکیل شد و چنانچه ضرب و شتم دانش‌آموز توسط مدیر آموزشگاه اثبات شود، بدون شک آموزش و پرورش بر اساس قانون با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد: ممنوعیت تنبیه بدنی طی بخشنامه‌های متعدد به مدارس ابلاغ شده و مشاهده تنبیه بدنی در مدارس تحت هیچ عنوان قابل توجیه و دفاع نیست.

با انتشار عکس دانش آموز مجروح دبستان انوشیروان رضایی منطقه کهریز خرم آباد در کانال خبرگزاری صدا وسیمای مرکز لرستان  این خبر به سرعت در فضای مجازی و برخی رسانه منتشر شد و مسئولان آموزش و پرورش منطقه و استان را به عکس العمل و پیگیری واداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز