خبرگزاری کار ایران

داوود رجبی خبرداد:

امدادرسانی به 120 حادثه‌دیده البرزی در دو هفته‌ گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۷۷

معاون امداد و نجان هلال‌احمر البرز گفت: امدادگران هلال‌احمر در دو هفته‌ گذشته به 120 حادثه‌دیده امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، داوود رجبی اظهار کرد: در 14 روز گذشته در مجموع 35 مورد عملیات امدادی در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این حوادث 27 مورد جاده ای، 2 مورد حضوری، یک مورد مناسبتی، یک مورد رودخانه‌ای، یک مورد شهری، یک  مورد کوهستان و 2 مورد نیز صنعتی و کارگاهی بوده است.

رجبی افزود: در این حوادث 47 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 34 نفر به بیمارستان انتقال داده شده و 13 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به شروع طرح زمستانه افزود: روزانه 70 نفر از نجاتگران و پرسنل آموزش دیده برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 14دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه ست نیمه سبک هیدرولیک، 2 دستگاه ست نجات سنگین، 7 دستگاه خودروی نجات، 2 دستگاه موتورلانس در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امدادونجات بین شهری استان مستقر خواهند بود.

رجبی اضافه کرد: تمام پایگاه‌ها در تمامی شعب آمادگی کامل برای اسکان اضطراری مسافرین در راه‌ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز