خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمان:

شهرداری تلاش کند فرصت‌های جدید خلق و تهدیدها هم کمتر شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۳۰

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان گفت: حتماً شهرداری که امروز کار خود را آغاز خواهد کرد به دو مقوله فرصت‌ها و تهدیدها توجه دارند و همچنین باید تلاش کنند فرصت‌های جدید خلق و تهدیدها هم کمتر شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیدادی در آیین معارفه شهردار جدید و تکریم شهردار سابق کرمان مسئولیت‌های یک روزی به پایان می‌رسند و همیشه پایان یک مسئولیت آغاز مسئولیت دیگری خواهد بود اما آنچه مهم است آیا هر مسئولی در برابر خداوند می‌تواند از عملکرد خود دفاع کند و پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه هر شهر فرصت‌ها و تهدیدهایی دارد، خاطرنشان کرد: مهم این است که باید فرصت‌ها را شناسایی و مغتنم شمرد و خوب استفاده کرده و به تهدیدها حتماً توجه کرد.

وی افزود: اگر کسی تنها به فرصت‌ها نگاه کند و تهدیدها را نادیده بگیرد حتماً دچار اشکالات متعددی خواهد شد و اگر کسی تنها به تهدیدها توجه کند فرصت‌ها را از دست خواهد داد.

وی ادامه داد: حتماً شهرداری که امروز کار خود را آغاز خواهد کرد به این دو مقوله توجه دارند و همچنین باید تلاش کنند فرصت‌های جدید خلق و تهدیدها هم کمتر شود .

وی بیان کرد: نوع مدیریت در شهرداری‌ها می‌تواند نوع مدیریت عالمانه باشد و این بهترین نوع مدیریت است که یک خرد جمعی و اندیشه‌ها را ببینید و از اینکه شورای شهر با انتخاب مستقیم خود مردم برگزیده می‌شوند و برای مردم چهره‌هایی آشنا و تأثیرگذار هستند و مشکلات را خوب می‌شناسند و نظر مردم را جلب می‌کنند می‌توانند در کنار شهرداری از ظرفیت‌های علمی آن شهر کاملاً استفاده کنند تا این خرد جمعی راه را برای مدیریت و برنامه‌ها هموار کند.

حجت‌الاسلام علیدادی گفت: بعد از خرد جمعی نیاز به ساختار است که الحمدالله در شهرداری ساختار لازم وجود دارد .

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان عنوان کرد: شورای شهر و شهردار بایستی بتوانند کرمان را با توجه به فرصت‌هایی که دارد با همکاری و همراهی استانداری و مسئولان به پیشرفت قابل‌توجهی رهنمون کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز