خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان البرز خبر داد:

برگزاری مسابقات اسکی قاره آسیا در پیست دیزین/ البرز میزبان مسابقات جام شاهد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۶۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: مسابقات آسیایی بزرگسالان اسکی و مسابقات پارا آسیایی اسکی طی سال جاری در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرج، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جلسه شورای ورزش همگانی اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از اصلی‌ترین برنامه ها و اهداف وزارت ورزش و جوانان و در راستای آن اداره کل ورزش و جوانان است که اقدامات خوبی در این خصوص انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مردم البرز استقبال پر رنگ و ویژه ای از برنامه‌های ورزش همگانی در سطح استان دارند.
 
غفرانی از برنامه‌ریزی برای برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: این همایش به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه دو رویدار بزرگ تحت عنوان روز جهانی کودک و مسابقات جام شاهد به مدت ده روز در استان البرز برگزار شد که تحقق این مهم به واسطه ظرفیت خوب البرز انجام گرفت، افزود: مسابقات آسیایی بزرگسالان اسکی و مسابقات پارا آسیایی اسکی طی سال جاری در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در تکواندو بین سه استان برتر ایران هستیم از طرفی باید به این نکته نیز اشاره کرد که بانوان تکواندو کار البرزی در رده نخست کشوری این بخش قرار دارند که نشان دهنده پتاتسیل غنی البرز در این ورزش است.
 
غفرانی در ادامه با تاکید بر اینکه همواره برای حمایت از هیئت های ورزشی تلاش کرده ایم، یادآور شد: بدون شک قهرمانان ورزشی افتخار آفرینان کشور هستند و ما در این راستا توجه ویژه ای را به ورزشکاران از جمله قهرمانان ملی و بین المللی خواهیم داشت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز