خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

رتبه نخست البرز در تسهیل و رفع موانع تولید

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۱۷

استادار البرز با اعلام اینکه استان در رونق تولید و رفع موانع صنایع رتبه اول را در کشور کسب کرده است، گفت: باید رتبه شاگرد اولی ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان، حفظ شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در یکصد و نود و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد با اشاره به جایگاه قابل قبول استان در تسهیلات پرداختی رونق تولید و کسب و کار و کسب عنوان برتر در سطح کشور، گفت: تمام اهتمام دست اندرکاران و فعالان این بخش باید در مسیر حفظ موقعیت فعلی باشد.

وی با بیان اینکه شاخص عملکرد استان در ارائه تسهیلات بانکی و رفع موانع تولیدی نیز مطلوب است، خطاب به مدیران بانک های رتبه دار و اعضای این کارگروه خواست تا تمام تلاش خود را بکار گیرید این جایگاه در کشور حفظ شود.

استاندار البرز در ادامه بانک های بخش خصوصی را هم دعوت کرد تا به جرگه بانک های رکورد دار در ارائه تسهیلات بانکی و رونق تولید بپیوندند.

وی با اشاره به ارزیابی بانک ها در این خصوص بیان کرد: البته قدرت مالی بانک ها هم که ارتباط مستقیمی با سرمایه و اعتبار موجود آنها دارد در رقابت بانک ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان که تعدادی از پرونده های صنایع مشکل دار را با حضور مدیران واحدهای تولیدی به صورت چهره به چهره بررسی کرد، در رابطه با بهره مندی صاحبان تولید از بیمه دام و طیور، گفت: تسهیلات مالی مناسبی از سوی دولت در این بخش درنظر گرفته شده است به عنوان نمونه در رابطه با آنفولانزای پرندگان که بسیاری از کشورهای منطقه نیز با آن مواجه هستند، تحت نظارت دامپزشکی از محل بیمه حوادث در کشور اعتبارات مناسبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی یارانه ویژه از سوی وزارت جهادکشاورزی در این زمینه افزود: البته در خصوص همه واحدهای تولیدی مشکل دار در این بخش که خواستار استمهال بدهی هستند نمی توان نسخه واحدی پیچید.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوب کرد که پس از درخواست جهادکشاورزی، کلیه واحدهای مواجه با تنگنا بتوانند از تسهیلات مناسب بانکی نیز بهره مند شود.

 

این ستاد تا کنون 64 جلسه را با 905 مصوبه برگزار کرده است. تحقق 83 درصد مصوبات این کارگروه، از جمله رهاوردها در رونق تولید بوده است.

در یکصد و نود و یکمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 41 پروژه با 260 میلیاردتومان به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز