خبرگزاری کار ایران

در سالن گالری هتل آنا ارومیه؛

نمایشگاه عکس قلیچ خانی به نفغ زلزله‌زدگان کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۷۵

نمایشگاه عکس «مدرسه طبیعت» شامل عکس ها و آثار پوریا قلیچ خانی عکاس رسمی مدارس طبیعت ایران به نفع کودکان زلزله زده استان کرمانشاه در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، نمایشگاه عکس"مدرسه طبیعت" آثار پوریا قلیچ خانی با هدف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه از تاریخ بیست و دوم آذرماه در نگارخانه هتل آنای ارومیه شروع به‌کار کرده و تا بیست و چهارم این ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، پوریا قلیچ خانی، عکاس رسمی مدارس طبیعت ایران و دانشجوی کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه شهید بهشتی تهران که عنوان دانشجوی فداکار محیط زیست در ششمین جشنواره تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران را نیز داراست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، حوزه هنری و اداره کل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان غربی، هتل بین‌المللی آنا و چندین ارگان و سازمان دیگر از دیگر همراه کنندگان این نمایشگاه هستند.

قلیچ خانی با اشاره به موضوع عکس‌ها در مورد طبیعت و کودکان گفت: جایگاه کودکان، سبک زندگی آن‌ها، آشنایی با طبیعت و شادی آنان از موضوعات تصاویر گرفته شده هستند.

گفتنی است، تمام عواید این نمایشگاه در نهایت با هدف حمایت از کودکان مناطق مختلف زلزله زده هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز