خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی‌خبرداد:

غلظت آلاینده‌ها در ارومیه بالاتر از حدمجاز/ هوا ناسالم برای‌گروه‌های حساس

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۶۸

رئیس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: امروز در ارومیه غلظت آلاینده ذرات معلق بالاتر از حد مجاز بوده و از این رو کیفیت هوای اورمیه ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش ایلنا، مهدی صابری در ارتباط با کیفیت هوای امروز ارومیه و قرار گرفتن در وضعیت نامطلوب گفت: امروز در ارومیه غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بالاتر از حد مجاز بوده و از این رو کیفیت هوای اورمیه ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

 وی با توصیه به افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی، کودکان و سالمندان، افزود: این افراد تا حد امکان از تردد غیرضروری در فضای باز خوددداری کرده و در این مکان‌ها حضور نیابند و سایر افراد از انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز بکاهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات ۴- درجه و در گرم‌ترین ساعات برابر با هفت درجه است، ادامه داد: در طول روز و به تدریج با گذشت زمان هوای استان نیمه‌ابری شده و وزش باد از سمت شمال‌شرقی و با سرعت چهار تا هشت متر بر ثانیه بود.

وی در ارتباط با کیفیت هوای روز پنج‌شنبه، بیان کرد: از فردا با کاهش غلظت آینده‌ها هوای سالمی در ارومیه را شاهد خواهیم بود و دمای هوای استان اندکی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز