خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان به ایلنا خبر داد:

کشف یک تن و 259 کیلوگرم موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۶۳

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 259 کیلو موادمخدر، یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح کلت‌کمری و دستگیری 4 قاچاقچی حرفه ای در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

سرهنگ "احمد طاهری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در بیان جزئیات این خبر گفت: در سلسله عملیات‌های منسجم علیه قاچاقچیان مسلح، ماموران انتظامی شهرستان های "مهرستان" و "سراوان" یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه‌جایی مقادیر متنابهی موادمخدر به صورت مسلحانه در محورهای فرعی شهرستان "سراوان" را داشتند، شناسایی کردند.  

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی، روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.  

این مقام انتظامی با اشاره به ورود قاچاقچیان به کمین پلیس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستیک های این خودرو ها، ضمن دستگیری 4 قاچاقچی مسلح، یک تن و 208 کیلو تریاک و 51 کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.  

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده موادمخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز