خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب وفاصلاب آذربایجان غربی:

عالمان دینی باید به مباحث فضای‌مجازی ورود کنند/دوری جوانان از فضای مجازی بسیار دشوار است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۶۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: عالمان دینی باید به مباحث فضای مجازی ورود کنند.

به گزارش ایلنا از ارومیه، رسول اکبری مدیرعامل شرکت آب‌وفاصلاب استان‌آذربایجان‌غربی در اجلاس استانی نماز با محوریت نماز و فضای مجازی که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، گفت: مبلغان، روحانیون و دستگاه‌های فرهنگی باید علم به فضای مجازی داشته باشند.

اکبری ادامه داد: دشمن از طریق تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای بی عفت به دنبال انحراف جامعه و به ویژه جوانان از اصل دین است.

اکبری در مورد نفوذ دشمن صورت مسائل اعتقادی در جوانان تاکید کرد و افزود: دشمنان به دنبال تغییر باورهای دینی جوانان هستند و در این رابطه در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای دارند.

وی افزود: به عقیده کارشناسان، فضای مجازی خطرناک‌تر از فضای واقعی برای جوانان است و امروزه اثرات مخرب استفاده نادرست از این فضا در روح و روان جامعه رسوخ کرده است.

اکبری زندگی بدون تکنولوژی را غیرممکن دانست و افزود: زندگی علمی بدون رایانه امکان پذیر نیست، دوری جوانان از فضای مجازی بسیار دشوار است.

اکبری تاکید کرد: بنابر این مسئولان فرهنگی و دینی نظام وظیفه دارند که در این فضا ورود پیدا کنند و رسالت شورای عالی مجازی در این ارتباط سنگین تر است، باید ظرفیت سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز