خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری هفتمین دوره جشنواره اقوام و ادیان در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۴۳

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از ارسال 100 مقاله به دبیرخانه هفتمین دوره سمینار تعامل اقوام و ادیان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،حجت الاسلام محمدباقر کریمی روز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران این استان، افزود: برگزیدگان هر یک از محورهای این سمینار مورد تجلیل قرار می گیرند و جوایز نفیسی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 کتاب از مجموعه مقالات ارائه شده به این سمینارها چاپ شده است، گفت: در صورت تامین بودجه، مقالات ارائه شده به هفتمین سمینار تعامل اقوام و ادیان آذربایجان غربی نیز به چاپ می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای تحکیم اتحاد و همدلی بین اقوام و ادیان،گفت: سلسله سمینارهای تعامل اقوام و ادیان با همین هدف برگزار شده و هفتمین دوره آن طی اواخر سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

کریمی افزود: تا پایان سال جاری هفتمین دوره سمینار تعامل اقوام و ادیان در 4 محور مهندسی فرهنگی اقوام و ادیان، مدیریت ارتباطات جمعی و همبستگی، رسانه اقوام ادیان و قدرت نرم، همدلی و هم زبانی در حوزه ادیان در ارومیه برگزار خواهد شد که تاکنون 100 مقاله از 10استان برای این سمینار ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز