خبرگزاری کار ایران

ناصر چرخساز مطرح کرد:

خدمت به مردم در طرح زمستانه گسترش می‌یابد/ آماده باش هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۶۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: درطرح زمستانه به سبب شرایط آب و هوایی ضمن آماده‌باش با فعالیت های بیشتری در خدمت مردم هستیم.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با تاکید بر اینکه در زمینه بحث آموزش همگانی امدادی بین اقشار مختلف بیش از گذشته ورود کنیم، عنوان کرد: پدیده زمستان برای ما تشدید کننده حوادث عادی است از این رو برای این ایام برنامه‌ریزی‌های خاصی صورت می‌گیرد.

چرخساز با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امدادی باید با توجه به فرا رسیدن فصل سرما آمادگی لازم را داشته باشند، یادآور شد: آماده باش به کلیه پایگاه‌ها اعلام شده است و هماهنگی بین دستگاهی نیز انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه توان عملیاتی خود را از طریق نیروهای انسانی برای این ایام آماده‌تر نگه می‌داریم، اظهار داشت: در طرح زمستانه به سبب تغییرات خاص آب و هوایی نسبت به شرایط عادی با فعالیت بیشتری در خدمت مردم خواهیم بود.

وی گفت: روزانه 70 نفر از نجاتگران و پرسنل آموزش دیده جهت ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 14دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه ست نیمه سبک هیدرولیک، 2 دستگاه ست نجات سنگین، 7 دستگاه خودروی نجات، 2 دستگاه موتورلانس در سطح استان به صورت آماده باش در پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان، مستقر خواهند بود.

چرخساز اضافه کرد: کلیه پایگاه ها در تمامی شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافرین در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز