خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست رودبار:

برداشت بی‌رویه شن و ماسه باعث تخریب رودخانه رودبار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۱۲

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار از تخریب رودخانه رودبار بر اثر برداشت بی رویه شن و ماسه خبرداد.

به گزارش ایلنا، بهروز آژ با اعلام این خبر افزود: برداشت‌ غیرمجاز شن و ماسه به محیط زیست این شهرستان آسیب می‌زند.
 
وی گفت: در گشت و کنترل و پایش شبانه منطقه رودبار توسط یگان محیط زیست رودبار، یک مورد برداشت غیرمجاز شن‌ و ماسه امروز مشاهده شد که عاملان آن دستگیر، ماشین آلاتشان توقیف و با طرح شکایت به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
آژ خاطر نشان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در گشت و کنترل‌های شبانه خود، پایش رودخانه‌های این شهرستان را به جهت جلوگیری از تخریب و برداشت‌های غیرمجاز،در اولویت کاری خود قرار داده است.
 
وی ادامه داد: عاملان برداشت‌های غیرمجاز شبانه معمولا شب‌ها به انجام این تخلفات اقدام می‌کنند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: با گشت‌های مدوام و پی‌گیری دستگاه‌های متولی رویای این سودجویان به کابوس تبدیل شده است.  
 
وی از دستگیری تعدادی از متخلفان برداشت کنندگان که شبانه شن و ماسه بودند، خبر داد و گفت: این اداره بر علیه این متخلف اعلام جرم کرده است.
 
آژ افزود: پرونده متخلفان در حال حاضر در مراجع قضایی این شهرستان در حال رسیدگی است.

اسلحه شکاری از قبیل یک قبضه اسلحه پنج تیر قاچاق و دو قبضه اسلحه دولول به همراه یک طاقه قرقاول از متخلفان در مناطق جنگلی حاشیه شهرستان رشت کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز