خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن خبرداد:

آواربرداری ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۹۶

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن‌گفت: روزانه بالای ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه آواربرداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید جودی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آورابرداری شده، اظهار داشت: از این تعداد ۷۰۰ واحد در شهر آواربرداری شده است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بالای ۲۰۰ واحد در شهر‌ها و روستا‌های مناطق زلزله زده آواربرداری می‌شود که حدود ۶۰ تا ۷۰ واحد آن مربوط به شهر است.
 
مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه کار آواربرداری مرحله مستقلی نیست و با سایر مراحل اسکان موقت و دائم پیش می‌رود، گفت: آواربرداری مناطق زلزله زده کار ظریفی است، زیرا زیر آوار وسایل خانوار‌های زلزله زده وجود دارد و بخشی از آوار از جمله در و پنجره و حتی بخشی از آجر‌ها برای ساخت ساختمان مجدد به کار می‌آید و باید جداسازی شود.
 
جودی تاکید کرد: کار آواربرداری در حضور خانوار زلزله زده انجام می‌شود و باید تمام وسایل مورد نیاز خود را از زیر آوار بیرون بکشند، بنابراین کار زمان بر است.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که با انجام این اقدامات ظرف کمتر از یک ماه آینده کار اسکان موقت در مناطق زلزله زده به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز