خبرگزاری کار ایران

راه اندازی میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۸۷

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از راه اندازی میز خدمت در این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد مجیدی با اعلام این خبر تصریح کرد: این طرح در راستای استقرار نظام حقوق شهروندی در سیستم اداری و با هدف اجرای دستور العمل سازمان اداری و استخدامی اجرا می شود.

وی تاکید کرد: میز خدمت به دنبال ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان برای ذینفعان و  مراجعه‌کنندگان اداره کل بوده و عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از ابلاغ دستور العمل عملیات اجرایی آغاز شده است.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اذعان به اینکه میز خدمت در دو شکل حضوری و الکترونیک پیاده می شود، اضافه کرد: برای راه‌اندازی میز خدمت حضوری فضای مناسب تخصیص یافته است.

به گفته مجیدی در راستای راه اندازی میز خدمت حضوری در کنار ساماندهی و پایش نیروی انسانی، کارشناسان ماهر و مسلط به امور نیز از سوی اداره کل انتخاب شده است.

وی با اشاره به طراحی فرم ها و فرایند ها اضافه کرد: هدف از میز خدمت حضوری این است که ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای درخواست خود دریافت کنند.

عضوکارگروه توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همجنین در خصوص راه اندازی میز خدمت الکترونیکی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقدامات قبلی اداره کل در تحقق دولت الکترونیک  و با خدمت رسانی شفاف و سریع همراه بوده،این امر اجرای این طرح را تسریع کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز