خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور صوت گرفت:

آماده باش ۱۱۱ راهدار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۵۳

رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از آماده باش ۱۱۱ راهدار و اکیپ‌های این اداره کل در محورهای جنوب استان خبر داد.

محمدرضا دشتی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: ۲۰ آذر ماه جاری همزمان با سراسر کشور مانور راهداری زمستانی توسط وزارت راه و ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و ادارات کل راه و شهرسازی با همکاری پلیس راه، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در جنوب استان برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعداد پرسنل فعال در راهداری زمستانی جنوب استان ۱۱۱ نفر است و ۱۲ باب راهدار خانه ثابت و یا پایگاه نیز برای  راهداری زمستانی در جنوب استان فعال شدند.

وی ادامه داد: تعداد ۷۲ دستگاه ماشین آلات، یک باب انبار شن و نمک ، ۵ عدد سوله ماشین آلات و‌۱۰ اکیپ فعال نیز در جنوب استان فعال شدند و ۹ گشت فعال در راه ها حضور دارند و طول راه های تحت پوشش برف روبی نیز ۱۰۰ کیلومتر است.

وی اظهار داشت: ۸ دستگاه بولدوزر ، ۲۰ دستگاه کامیون،۱۲ دستگاه گریدر و ۱۰ دستگاه لودر و ۲۲ دستگاه ماشین سبک کمک دار تعداد ماشین آلات مستقر  در پایگاه‌های راهداری زمستانی جنوب استان است.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با توجه به انجام این مانور آمادگی خود جهت ایمنی مسافران در ایام روزهای سخت زمستان را  اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز