خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث فرهنگی مشگین شهر:

تابلوهای گردشگری مشگین شهر ساماندهی می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۹۰

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از ساماندهی تابلوهای گردشگری مشگین شهر با مشارکت شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محرم جعفری با اعلام این خبر تصریح کرد: متاسفانه تابلوهای موجود گردشگری در برخی مواقع موجب سردرگمی مسافران می شود.

وی تاکید کرد: در جلسه کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر مقرر شد تابلوها به ویژه تابلوهای مربوط به مراکز گردشگری ساماندهی و اصلاح شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر ادامه داد: علاوه بر این مقرر شده شهرداری مشگین شهر از محل اعتبارات بازآفرینی شهری به مبلغ یک میلیارد تومان نسبت به احیا و مرمت کهنه قلعه اثر تاریخی این شهر اقدام کند.

جعفری یکی دیگر از تصمیمات مصوب کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر را حمایت از سرمایه گذاران عنوان و اضافه کرد: در محدوده شهر زمین به صورت مشارکتی یا استیجاری به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

وی متذکر شد: این اقدام حمایتی با هدف ایجاد مجموعه های گردشگری از جمله هتل، کمپ گردشگری، سفره خانه سنتی و سایر زیرساخت های رفاهی و تفریحی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر، این شهرستان یکی از قطب‌های گردشگری استان اردبیل است که آثار تاریخی متعددی در گستره آن شناسایی شده و نیازمند معرفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز