خبرگزاری کار ایران

برای پنجمین روز متوالی صورت گرفت؛

جستجوی 50 کوهنورد حرفه‌ای برای یافتن تنها مفقودی حادثه اشترانکوه

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۷۰

در پنجمین روز از حادثه کوهنوردان اشترانکوه، 50 کوهنورد حرفه‌ای برای یافتن آخرین مفقودی این حادثه به منطقه اعزام شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، در پنجمین روز از جستجوی‌کوهنوردانی که در ارتفاعات اشترانکوه و قله "کول جنون" در استان لرستان دچار حادثه شدند، صبح امروز نیز 50 کوهنورد حرفه ای از استان مرکزی و شهرستان‌های ازنا و الیگودز برای یافتن آخرین بازمانده این حادثه با پرواز سه بالگرد به منطقه اعزام شدند.

براساس این گزارش موسی خادمی استاندار لرستان و محمد محمدی نژاد فرماندار ازنا در دستوری خطاب به هلال احمر خواستار ادامه جستجوها برای یافتن آخرین مفقودی حادثه کوهنوردی اشترانکوه شدند.

16 آذر ماه یک تیم 14 نفره کوهنوردی متشکل از 12 مرد و 2 زن از مشهد به قصد صعود به قله 4000 متری اشترانکوه به استان لرستان سفر کردند که در شهرستان الیگودرز یک راهنمای کوهنوردی نیز به آنها ملحق شد. این تیم روز پنجشنبه 16 آذر در راه بازگشت از ارتفاعات اشترانکوه دچار شرایط نامساعد جوی و حادثه سقوط بهمن شدند که تاکنون جسد 8 نفر از این تیم پیدا شده و 6 نفر نیز نجات یافتند و سرنوشت یک نفر بنام سید علی حسینی همچنان نامشخص است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز