خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

طرح امداد و نجات زمستانی در 20 پایگاه ثابت و سیار اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۲۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان در 20 پایگاه ثابت و سیار خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرام غیبی با اعلام این خبر افزود: این طرح از 20 آذرماه تا 20 اسفند ماه به مدت 3 ماه اجرا می شود که در آن 60 نفر – روز نجاتگر همکاری خواهند کرد.
 
وی با اشاره به پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: 12 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و 8 پست سیار در این طرح مشارکت خواهند داشت.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: 8 پست سیار در پلیس راه اردبیل – خلخال، محور خلخال- هشتجین، محور مشکین شهر – اهر، محور مشگین شهر- پارس آباد و 4 پست آماده در معاونت امداد استان فعال خواهند بود.

غیبی با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به کار گرفته شده در طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: 20تیم متشکل از 12 پایگاه ثابت و 8 تیم سیار با 20 دستگاه آمبولانس، 11دستگاه خودروی ست نجات و 14 خودروی کمک دار پشتیبانی در این طرح به کار گرفته شده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود را به کار می گیرد، افزود: بالگرد هوایی هم در این طرح به کار گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز