خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان‌صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

مراحل قانونی صدور مجوز پتروشیمی سقاوه بویراحمد طی شده است/ بیش از هزار نفر دارای شغل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۰۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تمامی مراحل قانونی مجوز پتروشیمی سقاوه بویراحمد طی شده و هیچ منع قانونی برای شروع عملیات اجرایی آن وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داریوش دیودیده در گفت وگو با نمایندگان رسانه‌ها در یاسوج گفت: استعلام‌های لازم از دستگاه‌های مختلف برای صدور مجوز پتروشیمی سقاوه بویراحمد صورت گرفته و اجازه فعالیت در این منطقه برای احداث پتروشیمی داده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی سقاوه بویراحمد دارای طرح مطالعاتی ارزیابی زیست محیطی نیز هست، خاطرنشان کرد: پاسخ تمامی استعلام‌ها برای اجرایی شدن پروژه از سوی دستگاه‌های متولی و متخصص مثبت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته، پروژه پتروشیمی سقاوه بویراحمد تا چهارسال آینده به بهره برداری می رسد.

دیودیده، تعداد فرصت های اشتغال‌زایی در پروژه پتروشیمی سقاوه بویراحمد را بیش از هزار فرصت بطور مستقیم عنوان و خاطرنشان کرد: هشت هزار میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه پیش بینی شده است.

وی گفت: پروژه پتروشیمی سقاوه بویراحمد بزرگترین طرح سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که درطرح آمایش سرزمین من نیز شناخته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد, سطح هکتاری پتروشیمی سقاوه بویراحمد را 80 هکتار برشمرد و یادآور شد: خطوط لوله گاز در یک کیلومتری این طرح می‌گذرد و با اجرای این پروژه می‌توان از گاز خود این استان نهایت بهره را برد.

دیودیده گفت: آب موردنیاز پتروشیمی سقاوه بویراحمد از رودخانه بشار تامین و هیچگونه مشکلی برای تامین آب این پروژه مهم اقتصادی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی سقاوه بویراحمد تکمیل کننده زنجیره تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه شاهد توسعه صنایع پایین دستی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب در منطقه خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه اندازی پتروشیمی سقاوه بویراحمد بنفع مردم منطقه در حوزه های مختلف بوده و از مردم می خواهیم بفکر توسعه آینده منطقه خود باشند.

دیودیده تاکیدکرد که راه اندازی پتروشیمی سقاوه بویراحمد هیچ مشکل زیست محیطی برای مردم منطقه نخواهد شد و از سویی می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه و کاهش نرخ بیکاری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز