خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام قرائتی مطرح کرد:

اجتناب از کار بیهوده /حذف واژه فارغ التحصیلی از نظام آموزشی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۳۹

اجلاس نماز استانی البرز با شعار "نماز و فضای مجازی" در کانون فرهنگی تربیتی امام علی کرج و با حضور مسئولان آموزش و پرورش البرز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در دومین اجلاس نماز که صبح امروز در کرج برگزار شد، گفت: لازم است در جامعه اسلامی از کارهای بیهوده اجتناب کرد چرا که سرمایه های انسانی و اجتماعی با انجام کارهای بیهوده از بین خواهد رفت لذا نباید این پتانسیل عظیم را به آسانی از دست داد.

وی مسئولان و مربیان آموزش‌کشور را خطاب قرار داد و اظهارداشت: باید با ایجاد تغییر در نظام آموزش کشور به جای اینکه بر محفوظات دانش آموز اضافه کنیم، مهارت سازی کرده و به مهارت ها مدرک داده شود.

وی با عنوان اینکه فارغ التحصیلی از علم و دانش معنا ندارد، گفت: این واژه درست نیست و باید حذف شود چرا که انسان هرلحظه در حال تعلیم و آموزش است و می تواند همیشه تحصیل کند.

وی افزود: معلمان منتظر همایش و سمینار نباشند و تغییر را از امروز در رفتار و شیوه تربیتی دانش‌آموزان اجرا کنند. 

وی در ادامه با تفسیر آیه "و بالوالدین احسانا" بر احترام به والدین و معاشرت اسلامی در اجتماع، تاکید کرد. 

شایان ذکر است البرز سال گذشته نیز میزبان اجلاس سراسری نماز بود و این مراسم دومین اجلاس در استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز