خبرگزاری کار ایران

جعفر فهیمی مطرح کرد:

ضرورت انگیزه‌بخشی به آحاد مردم در شکل‌گیری و فعالیت تعاونی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۸۸

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل انگیزه ‌بخشی به آحاد مردم را در شکل‌گیری و فعالیت تعاونی‌ها را بسیار ضروری خواند.

به گزارش ایلنا، جعفر فهیمی در جلسه بررسی مسایل مربوط به تاسیس، حمایت و فعال‌سازی تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌های استان اردبیل اظهار کرد: متاسفانه به دلایل متعدد اکثر تعاونی‌‌ها در گذشته به وضعیت ورشکستگی رسیده‌اند و باید عیوب خودمان را به درستی بشناسیم و با آسیب‌شناسی دقیق علل ناموفق بودن فعالیت تعاونی‌ها را شناخته و براساس آن تعاونی‌های جدید را با توانمندی‌های منطقه‌ای فعال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید گروه‌های تسهیل‌گر و جامعه‌شناس در این زمینه به صورت دقیق ورود پیدا کنند تا آسیب‌شناسی واقعی از علل موفقیت و یا عدم موفقیت تعاونی‌ها به شکل جامع احصا و مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل انگیزه‌بخشی به آحاد مردم را در شکل‌گیری و فعالیت تعاونی‌ها را بسیار ضروری خواند و افزود: تعاونی‌های موفقی را در سطح کشور شاهد هستیم که باید علل موفقیت آنها به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد تا با توجه به انگیزه‌های فردی و اجتماعی و دور کردن آسیب‌ها بتوان زمینه شکل‌گیری تعاونی‌های موفق را فراهم کرد.

فهیمی در ادامه سخنان خود به فعالیت تعاونی‌های توسعه عمران شهرستان‌های سرعین و نیر به عنوان الگوهای موفق اشاره کرد و افزود: نگاه ما به سرعین نگاه همراه با توسعه و افق این شهرستان در یک برنامه 50 ساله است که در این زمینه ما معتقدیم باید در سرعین فضای باز، دلپذیر و آرام به دور از ساخت و سازها و بناهای دلگیری را به وجود آوریم تا مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند به دور از ازدحام ساخت و ساز و نامناسب بودن سیمای بصری بتوانند از زیبایی‌های طبیعی این شهر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: باید خاصیت آب‌های گرم در سرعین و سایر شهرستان‌های استان مورد مطالعه دقیق قرار گیرد تا با راهکار مناسب بتوانیم در این زمینه اقدامات مناسبی را در جذب گردشگران و توریسم انجام دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: برای توسعه گاومیش‌گلی آن هم به صورت طبیعی و به عنوان یک جلوه‌گاه مناسب شهر سرعین ما آمادگی داریم تا با انتخاب مشاوری توانمند زمینه توسعه این آبگرم و نجات منطقه پیرامونی آن را فراهم کنیم که قطعا با ورود گردشگران باید از گاومیش‌گلی و سایر آب‌های گرم معدنی شهرستان به صورت طبیعی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز