خبرگزاری کار ایران

فرماندار ارومیه:

حدوده مصوب محدوده ترافیکی در ارومیه گسترش خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۴۷

حسن خانی گفت: اجرای طرح زوج و فرد تردد اتومبیل‌های شخصی، ایجاد اولویت عبور برای وسایل نقلیه چند سرنشینی از جمله اقدامات انجام گرفته برای رفع ترافیک ارومیه است.

عباس حسن‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با عنایت به مطالعات جامع حمل و نقل ارومیه راهکارهایی برای مدیریت تقاضای سفر و روانسازی ترافیک انجام گرفته که اصلاح مهندسی و توسعه شبکه معابر در ارومیه یکی از این موارد است.

وی با اشاره به اقدام برای اصلاح مهندسی و توسعه شبکه معابر در ارومیه ادامه داد: موضوع توسعه از نوع مسائلی است که در راستای بهبود وضعیت کنونی شبکه حمل و نقل در سطح شهر بوده و در شهر با افزایش تقاضای سفر در آینده ممکن است با مشکلات متعددی مانند کمبود ظرفیت، کاهش سرعت وسایل تقلیه، افزایش زمان سفر برای مبدا و مقصد و ... رو به رو شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به ایجاد محدودیت ترافیکی در ارومیه افزود: اجرای طرح زوج و فرد تردد اتومبیل‌های شخصی، ایجاد اولویت عبور برای وسایل نقلیه چند سرنشینی از جمله اقدامات انجام گرفته که برای رفع ازدحام در محدوده خیابان‌‌های شهید باکری، آیت‌الله کاشانی، شهید امینی، مدنی، منتظری و شهید مطهری است.

حسن‌خانی با بیان اینکه در حال حاضر طرح مورد اشاره فقط در خیابان امام ارومیه اجرا شده که پیش‌بینی می‌شود شاهد گسترش محدوده مصوب خواهیم بود، خاطرنشان کرد: برای اجرای موفق و کامل این طرح از نظرات و پیشنهادات صاحبنظران هم استقبال به عمل می‌آید.

وی به امتداد دادن برخی خیابان‌ها برای بهبود وضعیت ترافیکی از جمله بازگشایی خیابان امام جدید به عبارتی داخل پادگان اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌ها در این زمینه می‌توان به امتداد دادن خیابان سرداران و شهید عطایی هم اشاره کرد؛ با اجرایی شدن طرح مورد اشاره حجم قابل توجهی از ترافیک خیابان‌های اطراف و موازی جذب شده و شرایط بحرانی خیابان‌های اطراف تا اندازه زیادی تقلیل پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز