خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه مطرح کرد:

تحریم‌ و مشکل‌آفرینی بانک‌مرکزی مانع تحقق سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۴۴

حضرت‌پور گفت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی ردیف اعتباری پروژه یادمان شهید باکری را احیا کند.

به گزارش ایلنا، محمد حضرت‌پور در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی با انتقاد از وضعیت نامطلوب درآمدهای شهرداری‌ها اظهار داشت: تا چند سال پیش وضع درامد شهرداری ارومیه مطلوب بود و به همین خاطر در انجام برخی پروژه‌ها به دولت در به سرانجام رساندن پروژه‌ها کمک می‌کرد.

وی افزود: تحویل گرفتن پروژه بزرگ ابوذر که احداث آن سال‌ها به‌طول انجامیده و افق روشنی برای اتمام آن وجود نداشت از سوی شهرداری ارومیه و اتمام بخشیدن بدان از جمله طرح‌هایی بود که در قالب همکاری دولت و شهرداری ارومیه به انجام رسید. مضاف بر این پروژه، ادامه احداث پروژه بزرگ تقاطع آذربایجان ارومیه که فاز نخست آن همزمان با برگزاری کنگره 12 هزارشهید آذربایجان غربی با حضور فرمانده محترم سپاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت نیازمند همکاری دولت و تخصیص اعتبار است.

حضرت‌پور گفت: انتظار داریم شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان غربی ردیف اعتباری پروژه یادمان شهید باکری را احیا کند و با تخصیص حداقل 30 درصد از اعتبارات مورد نیاز آن زمینه افتتاح این پروژه بزرگ در هفته دولت سال 97 را فراهم آورد.

شهردار ارومیه اظهار داشت: همان‌طور که شهرداری در سال‌های مالی بد به داد دولت رسید و با بر عهده گرفتن برخی پروژه‌ها آنها را به سرانجام رساند انتظار می‌رود دولت نیز حمایت لازم از شهرداری ارومیه را به عمل آورد تا حداقل دو پروژه شاخص شهری ارومیه هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی گفت: هم اکنون روزانه افزون بر 550 تن زباله در شهر ارومیه تولید می‌شود که از چند سال پیش طرح احداث کارخانه کمپوست و احداث نیروگاه زباله‌سوز آغاز شده اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و نبود امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران و مشکل‌آفرینی بانک‌مرکزی امکان تحقق این سرمایه گذاری‌ها فراهم نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز