خبرگزاری کار ایران

توسعه فضای اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر

کد خبر : ۵۶۸۶۲۱

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از ارتقای فضای اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا محمد مهران امینی‌فرد اظهار داشت:همراه با جذب چهار متخصص طب اورژانس و ارائه خدمات اورژانس به‌صورت شبانه روزی توسط متخصصان طب اورژانس و توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)گامی مهم در جهت توسعه کیفی و کمی خدمات درمانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در جهت تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی بخصوص بیماران دچار تصادفات و ترومایی است.

امینی فرد افزود: با افزودن500 متر مربع فضای بستری و توسعه واحد تریاژ جهت تفکیک بیماران بدحال و افزودن فضای بستری بخش ا‌ورژانس جراحی ،اتاق ایزوله ،اتاق کار متخصصین اورژانس ،اتاق عمل سرپایی،واحد رادیولوژی دیجیتال ،ساخت و تفکیک بخش کامل مراجعات سرپایی اورژانس بیمارستان خاتم بصورت ویژه ساماندهی شد.

وی ادامه داد:این طرح ساماندهی که بنا بر سیاست های وزارت بهداشت در زمینه اهمیت بر اورژانس های بیمارستانی بود در طی شش ماه و بصورت اورژانسی انجام شد و  با بهسازی فضای بیرونی و داخلی و محوطه های ورودی و نمای اورژانس همراه بود.

دکتر امینی فرد در پایان گفت: روزانه بیش از 700نفر بیمار سرپایی و اورژانسی توسط چهار متخصص طب اورژانس و هشت پزشک عمومی ویزیت می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز