خبرگزاری کار ایران

رحیم خستو با انتقاد از شهردار کرج:

در انتصابات شهرداری دخالت نمی‌کنم/ روزهای قبل از انتخاب‌تان را فراموش نکنید

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۹۶

عضو شورای شهر کرج خطاب به شهردار کرج گفت: در انتصابات شهرداری دخالت نمی‌کنم و به دنبال سناریوسازی هم نیستم. من نقد می کنم و انتقادم از ادب به دور نیست.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو امروز در بیست و نهمین جلسه شورای شهر کرج، بعد از ادعای سناریو سازی اعضای شورا که شهردار مطرح کرد، گفت: ای کاش شهرداری داشتیم که قبلا با  شورا کار کرده بود. این شورا با اعضای مستقل فعالیت می کند.

وی با یادآوری اتهام شهردار به عباس زارع، خاطرنشان کرد: من برادر و خواهری ندارم که جویای کار باشد. مسئولیتی در شهرداری هم ندارم اما با احترام به این نهاد، نگاه می کنم.

خستو خطاب به شهردار کرج، یادآور شد: اینکه ادعا می کنید برای شهردار شدن التماس نکردید، لازم است روزهای قبل از انتخاب را به خاطر آورید که در کوچه و خیابان اصرار داشتید برای کسب رای موافق با اعضا شورا، قرار بگذارید.

این عضو شورا افزود: من نقد می‌کنم و شهامت شنیدن نقد خود را دارم اما انتقادم از ادب به دور نیست. به واسطه جایگاه علمی من در حوزه علوم سیاسی، معتقدم تنها به حرف‌ها نگاه نکنم و به دنبال این هستم که پشت حرفهای زده شده چه روابطی از قدرت، دنبال می‌شود، بنابراین دنبال سناریوسازی نیستم.

خستو با یادآوری اینکه در شورا اولین عضوی بود که برای شهردار، آرزوی موفقیت کرد، گفت: من در عزل و نصب شهرداری دخالت نمی کنم اما باید به عنوان نماینده مردم بدانم معیار انتصاب چیست و آیا تخصص و سلامت در شاخص های شهردار وجود دارد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز