خبرگزاری کار ایران

به دنبال تجمع اعتراضی مردمی مطرح شد:

واکنش عضو مجلس خبرگان نسبت به نامگذاری بیمارستان یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۴۱

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که همه باید از قانون تبعیت کرده و در قضیه نامگذاری بیمارستان یاسوج که به نام شهید جلیل مزین شده نیز قانون باید اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی در جمع برخی از مردم شهر یاسوج گفت: قانون‌مداران، قانون‌گذاران، قانون‌نویسان و مجریان‌نشسته‌اند و برنامه‌ریزی راجع‌ به نام نهادن و نامگذاری‌ها یک مجموعه درمانی انجام داده اند.

وی گفت: این برنامه‌ریزی‌ها و نام‌گذاشتن‌ها ذیل شورای فرهنگ عمومی بوده و این شورای فرهنگی عمومی است که گفته این نام گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کار اکنون تمام شده و باید آنچه که قانون گفته از آن تبعیت کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نام بیمارستان 270 تختخوابی جدید یاسوج را طی مصوبه‌ای به نام شهید جلیل مزین کرده که روز گذشته جمعی از اهالی دولت‌آباد این شهر نسبت به نامگذاری این بیمارستان اعتراض داشتند که اکنون نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که مردم باید از قانون تبعیت و نام بیمارستان براساس مصوبه شورای فرهنگی عمومی این استان به نام شهید جلیل مزین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز