خبرگزاری کار ایران

در سومین روز حادثه اشترانکوه صورت گرفت؛

اعزام تیم امدادی ازنا برای جستجوی تنها مفقودی حادثه کوهنوردان اشترانکوه

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۰۱

در سومین روز حادثه مفقودن شدن کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه تیم امدادی هلال احمر شهرستان ازنا برای جستجوی تنها مفقودی این حادثه به منطقه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین روز حادثه کوهنوردان اشترانکوه استان لرستان لحظاتی قبل  2 اکیپ 10 نفره تیم امدادی هلال احمر شهرستان ازنا توسط یک فروند بالگرد به ارتفاعات اشترانکوه اعزام شدند.

 دو تیم امدادی نیز از روز قبل در محل برای یافتن مفقودان این حادثه حضور داشتند.

اکیپ 26 نفره کوهنوردان نیز از شب گذشته در پناهگاه اشترانکوه بسر برده و از ابتدای امروز جستجوها را آغاز کرده‌اند.

 بنا به دستور استاندار لرستان تا یافتن اثری از آخرین فرد از مفقودین عملیات جستجو ادامه خواهد یافت.

با کمک دستگاه قضایی و پزشکی قانونی پیگیری جهت انتقال اجساد به استان خراسان و انجام مراسم بدرقه در شهرستان ازنا در حال انجام است.

بر اساس این گزارش 4 روز پیش یک تیم 14 نفره کوه نوردی از مشهد که متشکل از 12 مرد و 2 زن، به قصد صعود به قله 4000 متری اشترانکوه به استان لرستان سفر کردند که در شهرستان الیگودرز یک راهنمای کوهنوردی نیز به آنها ملحق شد.

این تیم کوهنوردی 3 روز پیش در راه بازگشت از ارتفاعات اشترانکوه دچار حادثه سقوط بهمن شدند که تاکنون جسد 8 نفر از این تیم یافت پیدا شده و 6 نفر نجات یافتند و سرنوشت یک نفر دیگر نامشخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز