خبرگزاری کار ایران

سیدموسی خادمی خبر داد:

تدوین سند مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۴۴

استاندار لرستان از تدوین سند مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدموسی خادمی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: در این جلسه بحث مبارزه با خرده فروشان مطرح و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در مصوبه جلسه قبل قرار شد از فعالیت مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز جلوگیری شود، افزود: در همین راستا به این مراکز فرصت یک ماهه‌ای داده شد تا مجوزهای لازم را اخذ کنند و به فعالیت خود ادامه دهند درغیر اینصورت تعطیل خواهند شد.

خادمی از اتمام مهلت تعیین شده به این مراکز خبر داد و خاطر نشان کرد: امروز قرار شد مراتب به دادستان شهرستان‌ها اعلام شود تا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آید.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرار است محلات آلوده و مشکل‌دار در استان مشخص شوند، تصریح کرد: با توجه به محدودیتی که در منابع و امکانات داریم نمی‌توانیم برخورد متفاوتی با خرده فروشان داشته باشیم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها بحث مبارزه با مواد مخدر را انجام می‌دهند اما قصد داریم با تنظیم یک برنامه فوق‌العاده، اقدامات این حوزه را تعریف کنیم که در این راستا قرار است مناطق آلوده مشخص و تمامی دستگاه‌ها یک حرکت فوق‌العاده در این مورد انجام دهند.

خادمی گفت: قرار است طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در استان تهیه و به تصویب برسد.

وی به مدارس واقع در مناطق آلوده اشاره کرد و افزود: در این محله‌ها ممکن است سایر آسیب‌های اجتماعی نیز وجود داشته باشد.

استاندار لرستان در راستای مبارزه با خرده‌فروشان از تشکیل کمیته‌ای خبر داد و اظهار داشت: ظرف چند روز آینده این مناطق مشخص و با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و سایر دستگاه‌ها اقدامات لازم برای برقراری آرامش و حفظ امنیت اجتماعی و فیزیکی دانش‌آموزان به عمل خواهد آمد؛ هر چند تاکنون به لحاظ امنیت ظاهری برای آنان مشکلی پیش نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز