خبرگزاری کار ایران

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد خبرداد:

دستگیری عاملان آتش زدن در یکی از مساجد مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۹۵

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از دستگیری عوامل آتش زدن در یکی از مساجد در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاضی حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: طی روزهای اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر کرده و با آتش زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مومن و خداجو مشهد الرضا (ع) شده بودند، دستگیر شدند. 
 
سرپرست مجتمع قضایی  انقلاب مشهد گفت: با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست محترم دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان محترم مرکز استان نسبت به این موضوع، اقدامات ویژه جهت پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مومن مشهد مقدس را به دنبال داشت، سبب شد تا اداره کل اطلاعات استان، پیگیری این موضوع را به طور جد در دستور کار خود قرار دهند.
 
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق توانستند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر کنند.
 
حیدری با تاکید بر این که فریب خوردگان این گونه اقدامات مذبوحانه باید بدانند نهادهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان این نظام را رصد خواهند کرد، گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.
 
قاضی حیدری در پایان با اشاره به این پرونده اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز