خبرگزاری کار ایران

سرهنگ ایران‌نژاد خبر داد:

انهدام باند سارقان خودرو و موتورسیکلت در سیرجان

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۷۵

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران انتظامی در عملیاتی 3 سارق خودرو، موتور سیکلت و قطعات آن را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی چند گزارش مردمی درباره سرقت خودرو، موتورسیکلت و یا سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان که با شگرد و روش یکسان انجام می شد، دستگیری عاملان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی سه نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در بازجویی های و تحقیقات پلیسی تاکنون اعضای این باند سه نفر به 2 فقره سرقت خودرو و 6 فقره سرقت قطعات خودرو و موتورسیکلت  در نقاط مختلف شهر اعترف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی های انجام گرفته و انگشت نگاری از این سارقان، مشخص شد که آنها سابقه دار بوده اند که پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند. 

سرهنگ ایران نژاد افزود: اعضای این باند 3 نفره پس از شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی مناسب ، سوژه خود را انتخاب می کردند و در اقدامی با شکستن قفل خودروها دست به سرقت می زدند.

ایران نژاد با اشاره به ادامه تحقیقات برای سایر سرقت های احتمالی این سه عضو باند حرفه ای سرقت های قطعات خودرو گفت:مردم برای جلوگیری از سرقت قطعات خودرو تا حد امکان از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک خوداری کنند و شب هنگام برای پارک خودروی خود از پارکینگ استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز