خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

آغاز بارش برف در محور قزوین به همدان، گردنه‌های طالقان و بهرام‌آباد/ آماده‌باش اکیپ‌ای راهداری استان

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۱۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز بارش برف در محور قزوین به همدان، گردنه‌های طالقان و بهرام‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، جواد حق‌لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف در گردنه آوج واقع در محور قزوین به همدان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌‌‌های راهداری استان در حال آماده‌باش و عملیات راهداری و نمک‌پاشی هستند، اظهار داشت: بارش برف در گردنه‌‌های طالقان واقع در محور آبیک به طالقان و بهرام‌آباد واقع در محور قزوین به الموت آغاز شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: اکیپ‌های راهداری استان در حال آماده‌باش و عملیات راهداری هستند تا مسیرها برای عبور رانندگان ایمن شود.

این در حالی است که به گزارش روابط عمومی اداره هواشناسی استان قزوین از روز جمعه و نیز روز شنبه به علت استقرار هوای سرد، با کاهش قابل ملاحظه دما شاهد یخبندان در برخی مناطق خواهیم بود.

گفتنی است شهرهای تاکستان و کوهین با ثبت دمای یک درجه بالای صفر در شب گذشته سردترین مناطق بودند و تردد خودروها در گردنه قسطین لار تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز