خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

روز دانشجو نماد آزادگی و استکبار ستیزی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۴۵۳

استاندار قزوین‌گفت: ۱۶ آذر یادآور شهادت شهیدانی است که برای‌همیشه درس‌ظلم‌ستیزی، عزت خواهی و حریت آزادگی را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار قزوین در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: هر ساله 16 آذر یادآور شهادت سه آذر اهورایی دانشگاه، شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی ومصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و خون گرم  و جوشان خود را در رگ های فسرده و خواب آلود جامعه جاری و ساری کردند.

عبدالمحمد زاهدی در پیام خود افزود: امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی و دانشجویان متعهد و اندیشه ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ ۱۶ آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به  آینده ای روشن و درخشان یعنی توسعه و تعالی کشور وحاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می‌شود . آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی،عدالت و رفاه اجتماعی، آزادی و کرامت های انسانی است.

استاندار قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی‌شهدای دانشجو گفت: این روز را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک عرض کرده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به نام  سال  اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال نامگذاری شده بتوانیم در سایه همدلی و تعامل با حفظ فضای توام با نشاط و پویایی، تکثر و تضارب آرا در محیط های علمی و دانشگاهی  در جهت پیگیری و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، ادامه دهنده راه  معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وشهدای والامقام باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز