خبرگزاری کار ایران

درویش‌امیری مطرح کرد:

حمایت از صنایع دستی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند/ ضرورت تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۲۱

استاندار زنجان بر ضرورت حمایت از تولید صنایع دستی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی بالاخص بانک ها بایستی به حوزه صنایع که با اشتغالزایی مرتبط است توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری در شانزدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان بر ضرورت تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: لازم است این اموال به مزایده گذاشته شود.

مقام عالی استان به نقش فعالیت‌های میراث فرهنگی در عرصه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: یکی از زمینه اشتغالزایی در استان گسترش بازاچه صنایع دستی است.

وی بر ضرورت حمایت از تولید صنایع دستی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی بالاخص بانک‌ها بایستی به حوزه صنایع که با اشتغالزایی مرتبط است توجه داشته باشند.

درویش‌امیری با اشاره به اشتغالزایی بخش گردشگری بر ضرورت توسعه مراکز توریستی در استان تاکید کرد و گفت: اگر این مراکز ایجاد شود ایرانی‌هایی که تمایل به سفرهای خارج از کشور دارند می‌توانند از این مناطق دیدن کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر افزایش اقامتگاه‌های ارزان قیمت در استان افزود: یکی از تاکیدات ستاد اقتصاد مقاومتی توجه به بخش میراث فرهنگی است.

وی از ابلاغ سهم 285 میلیاردی استان از صندوق توسعه ملی در هفته آینده خبر داد و گفت: برای نظارت بر ارائه تسهیلات کمیته‌ای ذیل کارگروه اقتصادی در استان تشکیل می‌شود.

در ادامه فرماندار طارم میزان اعتیار اختصاصی از سوی دولت به شهرداری ابهر را 2 میلیارد و 465 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان از این اعتبار، محقق شده است.

علی باقری با بیان اینکه با کمک دولت، حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان از بدهی سال 95 دستگاه ‌های اجرایی به شهرداری آب بر نیز پرداخت شده است، گفت: شهروندان می توانند با پرداخت عوارضی شهرداری را در انجام وظایفش کمک کنند.

این مقام مسوول ادامه داد: کشاورزی آب ‌بر، رونق لازم  را ندارد و بایستی در جهت تقویت بخش خدمات و گردشگری در منطقه، تلاش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز