خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان عنوان کرد:

آیت‌الله جعفری نظارت می‌کرد، نه دخالت/ ایشان نمونه فاخر صداقت و شفافیت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۶۵۴

استاندار کرمان با اشاره به اختلافاتی که بعضاً در دیگر استان ها بین مسئولان و برخی ائمه جمعه دیده می شود، گفت: آیت الله جعفری هیچگاه در امور اجرایی دخالت نکرد، بلکه نظارت کرد.

به‌گزارش ایلنا از کرمان، علیرضا رزم حسینی در شورای اداری استان‌کرمان، ویژگی‌مهم آیت الله جعفری را پاکدستی خواند و اظهار داشت: در ۴ سال گذشته که من استاندار بودم، یادم نمی آید یک بار ایشان تماس گرفته باشد و سفارش کسی را بکند.

 وی افزود: در شرایطی که بحث فساداقتصادی داغ است، آیت الله جعفری از نوادری است که پس از ۴۰ سال، انگی به او نمی چسبد.

رزم‌حسینی مشی امام جمعه کرمان را «جعفریه»نام گذاری و عنوان کرد: وحدت سیاسی استان با همین مشی حفظ شده است.

وی با انتقاد از گم شدن شفافیت و صداقت در نظام اداری تاکیدکرد: آیت الله جعفری از نمونه‌های فاخر صداقت و شفافیت است. باید از او الگو بگیریم.

شورای اداری استان کرمان به منظور تجلیل از آیت الله جعفری، امام جمعه مستعفی کرمان برگزار شد.

احمد حمزه، نماینده کهنوج، شهباز حسن پور، نماینده سیرجان، حبیب الله نیکزادی، نماینده بم، علی اسدی، نماینده شهربابک، حسین امیری، نماینده زرند، علیبرز بختیاری، نماینده بافت و محمدرضا پورابراهیمی و محمد مهدی زاهدی، نمایندگان کرمان در شورای اداری حضور یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز