خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به ایلنا خبر داد:

بازگشایی‌مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از امروز/ توزیع لوازم التحریر رایگان بین دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۵۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از بازگشایی برخی از مدارس مناطق زلزله زده این استان خبرداد.

سلیمان محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: با گذشت 2 هفته از حادثه زلزله در استان کرمانشاه و تخریب بخش عمده ای از ساختمان های مناطق شهری و روستایی، بسیاری از مدارس این مناطق نیز دچار تخریب شدند.

وی افزود: از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تیم های ارزیابی به این مناطق اعزام شدند و با ارزیابی کامل، مدارسی که دچار آسیب جدی نشدند، پس از اطمینان از استحکام آنها برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مورد استفاده قرار گرفتند.

محبی ادامه داد: مدارس مناطق روستایی که با صددرصد تخریب روبرو بوده‌اند و هنوز مجهز به کانکس نیستند، هم فعلا تعطیل‌اند.

وی عنوان کرد: تمامی مدارس شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی که در زلزله اخیر آسیب ندیده و ساختمان آن‌ها از استحکام لازم برای حضور دانش آموزان برخوردار است، از امروز شنبه ۴ آذر برقرار است و دانش آموزان مدارسی که تخریب شده‌اند در شیفت بعد از ظهر برگزار می‌شود.

محبی اظهار داشت: کتاب‌های درسی و لوازم التحریر رایگان برای دانش آموزان شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی نیز فراهم شده و به سرعت بین آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز