خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

موفقیت دولت با اتحاد نیروهای حامی دولت و اصلاح‌طلب میسر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۱۱

استاندار آذربایجان غربی گفت: موفقیت اقتصادی و سیاسی دولت با اتحاد نیروهای حامی دولت و اصلاح‌طلب میسر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، استاندار آذربایجان غربی در دیدار با فعالان ستاد مرکزی و حامی دولت در استان آذربایجان غربی ضمن تکذیب شایعات در فضای مجازی و تقدیر و تشکر از فعالان ستادی حسن روحانی،گفت: پایگاه مردمی با ارزش‌ترین پایگاه برای یک مدیر است و هیچگاه در دولت تدبیر وامید شاهد بی توجهی به این پایگاه نخواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد: شایعات منتشر شده درخصوص انتخاب مشاورین و مدیران در فضای مجازی، کذب بوده و فضاسازی جریانات خاص است.

شهریاری ضمن انتقاد از مدیریت پشت میز نشینی و عدم حضور مدیران در بین مردم افزود: عدم حضور مدیران در بین مردم نباید موجب شود که وقتی در کنار مردم حضور پیدا می‌کنیم عده ای مدعی شوند که چاپلوسان و نااهلان در کنار استاندار قرار گرفته اند.

شهریاری تاکید کرد: حضور مدیران در کنار مردم نباید باعث سوءاستفاده برخی شده یا به حواشی این سوءاستفاده ها اهمیت داده شود.

استاندار آذربایجان غری خاطر نشان کرد: از ظرفیت بانوان و جوانان برای حل مشکلات استفاده خواهد شد و قطعا با نیروهای سیاسی نیز در تعامل خواهیم بود.

شهریاری تاکید کرد: توجه ویژه دولت به مسائل اقتصادی خواهد بود و مردم باید موفقیت ها را در زندگی خود احساس کنند. این امر با اتحاد نیروهای حامی دولت و اصلاح طلب میسر خواهد شد.

شهریاری در خاتمه سخنان خود در باب انتخاب مدیران دولت تدبیر وامید در استان گفت: سلامت نفس، اخلاق، مردمی بودن و تخصص و شایستگی، شاخصه های انتخاب مدیران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز