خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان شهری؛

دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس افتتاح شد

دفتر سرپرستی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در جنوب استان فارس با حضور دبیر خانه کارگر استان فارس، رئیس‌کانون کارگران بازنشسته فارس،فرماندار لامرد، مدیر سایت انرژی‌بر لامرد، مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس و جمعی از مدیران اداری در شهرستان لامرد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عبداله‌زاده سرپرست خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس افزود: خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به عنوان خبرگزاری رسمی و غیر دولتی فعالیت خود را در دولت اصلاحات آغاز کرد و نامهربانی به این خبرگزاری هیچ‌وقت ناامیدی را در انجام وظیفه خبرنگاران ایجاد نکرد و مدیران و کارکنان خبرگزاری به رسالت آگاهی‌بخشی عمل کرده و این خبرگزاری در تمامی زمینه‌ها فعالیت چشمگیری در استان‌های مختلف کشور و در سطح بین‌المللی داشته است.

وی تصریح کرد: استان فارس از استان‌های پهناور کشور است که مسعود حیدری مدیرعامل محترم خبرگزاری ایلنا و سرویس استان‌ها بر این عقیده بودند هرچه سریع‌تر باید سرپرستی خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس راه‌اندازی شود چراکه جنوب فارس از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

افتتاح ۵

عبداله‌زاده در ادامه گفت: سرپرستی خبرگزاری ایلنا جنوب فارس سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و شهرستان‌های لامرد و  مُهر، لارستان، گراش، خنج، فراشبند، قیر و کارزین، داراب، جهرم ، فیروزآباد و فسا تحت سرپرستی جنوب فارس هستند که تلاش داریم با جذب خبرنگار فعالیت خبرگزاری ایلنا را توسعه دهیم.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس اضافه کرد: معرفی ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جنوب فارس همراه با پیگیری مطالبات عموم مردم و عمل به وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از اهداف سرپرستی خبرگزاری ایلنا جنوب فارس است که ان‌شاالله با حمایت مردم بتوانیم گام مثبتی برای انعکاس واقعیت‌ها برداریم.

در ادامه محمد جمالی رئیس شورای اسلامی شهر لامرد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج افزود: باید تقوای الهی در همه امور به آن عمل شود و خبرنگاران باید همیشه این را مدنظر داشته باشند که با انتقال واقعیت به مردم در ایجاد و حفظ امید در جامعه تلاش کنند.

لامرد

اصلاح‌طلبان لامرد با خبرگزاری ایلنا از ممنوع‌التصویری خارج شدند

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: اصلاح‌طلبان لامرد تا قبل از راه‌اندازی خبرگزاری ایلنا در شهرستان، ممنوع‌التصویر بودند و نظرات آنها روی خروجی خبرگزاری‌ها و در جامعه دیده نمی‌شد ولی امروز خبرگزاری ایلنا نظرات سازنده تمامی طیف‌های سیاسی را به جامعه منتقل می‌کند و این بسیار ارزشمند است که تمامی شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی حق اظهارنظر دارند.

وی ادامه داد: ایلنا به‌صورت صادقانه اخبار را منعکس کرده و در شورای‌چهارم صدای شهروندان را به شورا و بالعکس منتشر کرده است.

جمالی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایلنا تمامی اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده، از جامعه کارگری به‌منظور حضور پرشور در انتخابات شوراها تشکر کرد.

از انتقاد رسانه‌ها دلخور نمی‌شوم

اسدالهی فرماندار لامرد ضمن تشکر از سرپرستی خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس و رسانه‌هایی که در امر خطیر آگاهی‌بخشی فعالیت دارند، افزود: رسانه‌ها زبان گویا و چشم بینای مردم و مسئولان هستند و به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه مورد هجمه‌های زیادی قرار می‌گیرند که باید از آنان حمایت کرد.

محمد اسدالهی

نماینده عالی دولت در لامرد گفت: لذت می‌برم که رسانه‌ها با تذکر باعث تقویت بنده و مسئولان می‌شوند و از انتقاد رسانه‌ها دلخور نمی‌شوم.

وی در توصیه‌ای به خبرنگاران بر معرفی پتانسیل‌های لامرد و جنوب فارس تاکید کرد.

همچنین راستگو دبیر خانه کارگر فارس در افتتاحیه این خبرگزاری گفت: خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر از رسانه‌هایی بوده‌اند که نقش مهمی در احقاق حقوق کارگران داشته‌اند و همیشه کنار جامعه کارگری بوده‌اند.

در پایان با حضور فعالان کارگری و جمعی از مدیران اداری، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا جنوب فارس واقع در شهر لامرد، طبقه اول مجتمع الماس جنوب افتتاح شد. 

لازم به ذکر است، مرتضی عبداله‌زاده سرپرستی خبرگزاری ایلنا در جنوب فارس را برعهده دارد. 

وی از فعالان کارگری و مطبوعاتی جنوب فارس و سرپرستی نشریه ماه رویان لامرد و مهر را در کارنامه دارد.

افتتاح ۱

کد خبر : ۵۶۲۰۷۷