خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار؛

سرپرست فرمانداری زنجان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۱۸

با حکمی از سوی استاندار زنجان بهروز مهدی به‌عنوان سرپرست فرمانداری زنجان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان با صدور حکمی، بهروز مهدوی را به عنوان سرپرست فرمانداری زنجان برگزید.

در این حکم آمده است:

با توجه به تجارب و تعهد جنابعالی به این سمت منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند و بهره‌گیری از توانمندی همکاران و مدیران شهرستان، در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موفق و موید باشید.

بهروز مهدوی از ایثارگران دوران دفاع مقدس است که پیش از این مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان بوده و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و تدریس دوره‌های آموزشی وزارت کشور، مسئولیت‌هایی همچون مسئول سیاسی، انتظامی بخشداری ماهنشان، بخشدار لیلان (شهرستان ملکان(، معاون فرماندار شهرستان کلیبر، فرماندار شهرستان چاراویماق، فرماندار شهرستان هشترود، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی و معاونت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز