خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

نیازمند نیروهای متخصص در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۵۲

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: جذب، تربیت و نگهداری نیروهای علمی و متحصص در حوزه پیش دبستانی و ابتدایی باید مورد توجه قرار گرفته و از ورود نیروهای غیر متخصص با رشته های غیر مرتبط در این دوره باید جدا خودداری کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه،مقصود رزم آرا در جلسه معاونان آموزشی مناطق 24 گانه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: سیاست های ده گانه معاونت آموزش ابتدایی استان از اسناد فراملی، ملی و منطقه ای وبا رویکرد چرخش‌های تحول آفرین سند تحول بنیادین احصا ، تدوین گردیده است. نگاه نوین جهانی نگاه سیستمی و فراسیستمی در نظام های آموزشی است .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: براساس این دیدگاه همه واحدها و بخش های یک سازمان باید ارتباط تنگاتنگی را باید داشته باشند.

رزم آرا گفت: اندیشه ها، رویکردها و چشم اندازهای ما باید در معاونت ابتدایی با الهام از چرخش های تحول آفرین ازنگاه های تفکیکی و جزیره ای به نگاه های یکچارچه و تلفیقی ، از معلم به عنوان تصمیم ساز و از کنترل بیرونی و ایجاد محدودیت به کنترل درونی و ایجاد مسئولیت  تغییر یابد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز