خبرگزاری کار ایران

حسین رحمانی:

سرعت بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی از سیاست‌های اصلی دولت بوده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۲۴

معاون فرماندار سلماس گفت: واحدهای واجد شرایط از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات تخصیصی معرفی شده‌اند.

حسین رحمانی در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در سلماس گفت: توجه به امور عمرانی و برنامه‌ریزی در دولت‌یازدهم از اولویت‌های کاری دولت بوده است.

معاون فرماندار سلماس ضمن تقدیر از کارهای انجام شده در بخش‌های عمرانی گفت: در زمینه نظارت، نظارت عالی بر روند مطالعات و طرح‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان  انجام گرفته و پیگیری‌های لازم به‌صورت مکرر در ارتباط با تصویب، تخصیص و جذب اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های عمرانی بالای 80 درصد در شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در زمینه پیگیری و به نتیجه رساندن انعقاد قرارداد آسفالت راه روستایی دلزی بخش کوهسار(با اعتباری بالغ بر 13000 میلیون ریال) که بزرگترین روستای بخش مذکور و مرکز دهستان شپیران است فعالیت‌های به‌سزایی انجام شده که گفته می‌شود این پروژه از مطالبات‌جدی مردم دهستان شپیران بوده است.

رحمانی با تاکید با اینکه سیاست کلی نظام بر حمایت از اشتغال تاکید فراوان دارد، افزود: حمایت جدی از اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان و برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و نیز پیگیری جدی و مستمر اجرای دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی در سلماس انجام شده است.

وی متذکر شد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پیگیری اجرای دستورالعمل بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان سلماس انجام شده و واحدهای واجد شرایط از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات تخصیصی معرفی شده اند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری سلماس اضافه کرد: پیگیری و به نتیجه رساندن بازنگری طرح‌های هادی روستایی و نیز تغییر کاربری برخی طرح‌های هادی روستایی با توجه به شرایط موجود از طریق کارگروه کارشناسی بررسی تغییرات طرح‌های هادی روستایی از اقدامات اساسی برای عمران روستایی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز