خبرگزاری کار ایران

مطالبات گندمکاران ایلامی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۰۸

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام از پرداخت همه مطالبات گندمکاران استان ایلام به طور کامل خبر داد و گفت: همه کشاورزان گندم کار استان تا امروز بهای گندم خود را دریافت کرده اند.

به گزارش ایلنا، کامران سلیمان پور اظهار کرد: با پایان یافتن پرداخت مطالبه گندمکاران مبلغ 2 هزار و 950 میلیارد ریال بهای گندم به کشاورزان استان ایلام پرداخت شد.

وی افزود: بخشی از این مبلغ تا 28 خرداد به طور کامل و 100 درصدی به حساب کشاورزان مناطق گرمسیری که محصول آنها زودتر قابل برداشت می شود پرداخت شد و بخش عمده ای از آن نیز تا کنون و به تدریج به حساب کشاورزان واریز شد.

وی گفت: بیشتر کشاورزان طلبکار ساکن مناطق سردسیر و شمالی استان ایلام بودند که با توجه به شرایط جغرافیایی عملیات برداشت محصول گندم آنها دیرتر از مناطق جنوبی صورت گرفت.

سلیمان پور یادآور شد: در سال زراعی 95 - 96 مقدار 225 هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی و در قالب 54 هزار و 433 محموله خریداری و به مراکز خرید گندم استان تحویل داده شد.

وی همچنین از پرداخت بیش از 160 میلیارد ریال بهای خرید دانه های روغنی کلزا، ذرت دانه ای و آفتاب گردان به کشاورزان خبر داد و تاکید کرد: این کشاوران نیز همه مطالبه های را دریافت کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز