خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای گلستان خبرداد:

دستگیری گرداننده 110 کانال و گروه مستهجن و مبتذل در گلستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۶۹

رئیس پلیس فتای گلستان از دستگیری مدیر 110 کانال و گروه مستهجن در گرگان، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سروان وحید صاحبکاران با اعلام این خبر افزود: با شکایت 2 خانم گرگانی که مدعی دسترسی غیرمجاز به اکانت‌شان در یکی از شبکه‌های اجتماعی شده بودند و عکس‌های شخصی خود و دوستان‌شان در اختیار فردی قرار گرفته که با تهدید، قصد اخاذی از آنها را دارد‌، موضوع مورد پیگیری پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان اظهار داشتند، با توجه به عدم تمکین به خواسته آن فرد‌، وی شماره تلفن‌ها و تصاویر آنها را با انتساب ‌صفت‌ها و عناوین ناروا در کانال‌ها و گروه‌هایی با محتوای مستهجن و مبتذل منتشر کرده و سبب هتک حیثیت آنها شده است.

مسئول پلیس فتای استان با اشاره به اینکه پرونده ‌به‌فوریت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، ادامه‌ داد: پس از انجام تحقیقات لازم و اقدمات‌ فنی‌ و پلیسی ‌نهایتاً متهم‌ شناسایی شد که با توجه به حضور وی در استان خراسان رضوی پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با اخذ نیابت قضایی به آن استان عزیمت کردند و با همکاری کارشناسان پلیس فتای مشهد‌، متهم دستگیر و گوشی تلفن همراهی که از طریق آن مبادرت به انجام اعمال بزهکارانه می‌کرد توقیف شد.

سروان صاحبکاران افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته متهم با اعتراف به اعمال مجرمانه خود اظهار داشت که به پروفایل شکات به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کرده و تصاویر و اطلاعات شخصی آنها را دریافت و اقدام به تهدید آنها کرده و نهایتاً در کانال‌های غیراخلاقی منتشر کرده است.

مسئول پلیس فتای استان گلستان در ادامه تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات در پلیس فتای گلستان محرز شد که تعداد 110 گروه و کانال‌ که در زمینه انتشار تصاویر‌، کلیپ و مطالب مستهجن و مبتذل فعالیت می‌کند‌، با چندین هزار نفر عضو که اکثر آنها ناخواسته و بدون اخذ ‌اجازه به این گروه‌ها و کانال‌ها اضافه شده‌‌اند توسط متهم مذکور راه‌اندازی و مدیریت می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز